bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

 

News

 

Home 
KIMI 
STIRI 
SEZON 
Q&A 
COMICE 
Contact 

 

 

LA FURNIZORI SE CAM INCINGE LUPTA .                                                        

Content  

'GM-Goodyear'  pot incerca formula 1.

Zvonuri din presa americana sustin ca Genaeral-Motors si Goodyear ar vrea sa incerce formula 1. The Winston-Salem sustine ca colaborarea a fost aprobata si la nivel inalt intre cele doua companii .Cei de la Goodyear ar vrea contracte din 2007-2008.


LISTA PILOTILOR CONFIRMATI PENTRU SEZONUL 2006 .                        

Content  

Lista pilotilor confirmati de echipele lor pentru sezonul 2006 de Formula 1, dupa ce Williams l-a anuntat joi pe germanul Nico Rosberg ca pilot oficial:
Renault - Fernando Alonso (Spania) Giancarlo Fisichella (Italia)
McLaren - Kimi Raikkonen (Finlanda) Juan Pablo Montoya (Columbia)
Ferrari - Michael Schumacher (Germania) Felipe Massa (Brazilia)
Toyota - Jarno Trulli (Italia) Ralf Schumacher (Germania)
Williams - Mark Webber (Australia) Nico Rosberg (Germania)
BAR - Jenson Button (Marea Britanie) Rubens Barrichello (Brazilia)
Red Bull - David Coulthard (Marea Britanie) Christian Klien (Austria) sau Vitantonio Liuzzi (Italia)
BMW (fosta Sauber) - Nick Heidfeld (Germany)

Urmeaza sa fie confirmat Jacques Villeneuve Midland (fosta Jordan) - Christijan Albers (Olanda) - neconfirmat Toro Rosso (fosta Minardi) - Scott Speed (SUA) Liuzzi sau Klien.

 

NOUA ECHIPA IN FORMULA 1                                                                              

Content  Imperiul contraataca

A 11-a echipa din Marele Circ este 100% japoneza si va fi condusa de fosta glorie locala Aguri Suzuki. Honda va furniza motoarele V8, Bridgestone - pneurile, iar B.A.R. urmeaza sa puna la bataie o serie de sasiuri modificate. Structura team-ului va fi una minimala. Numai 100 de angajati vor activa la Leafield

Fostul pilot japonez Aguri Suzuki si-a lansat, ieri-dimineata, la Tokyo, propria echipa de Formula 1, pe care a inscris-o deja pentru sezonul urmator al Marelui Circ. Suzuki a depus documentele obligatorii si a platit cautiunea de 48 de milioane de dolari catre FIA in urma cu o saptamina, iar acum s-a angajat intr-o cursa contracronometru pentru a pune pe picioare noua structura a celei de-a 11-a echipe din F1.

 

Tandem incert
Suzuki a refuzat sa nominalizeze tandemul de piloti titulari pentru 2005. Totusi, se pare ca Takuma Sato va fi unul dintre titulari. Pentru al doilea loc de titular insa, Suzuki are la indemina optiunile britanice numite Anthony Davidson si Adam Carroll. Primul, fost pilot de teste B.A.R.-Honda in ultimii trei ani, poseda trei Grand Prix-uri in palmares, in timp ce al doilea a incheiat pe locul cinci stagiunea inaugurala de GP2. N-ar fi exclus insa ca Suzuki sa mizeze pe Kosuke Matsuura, un japonez de 26 de ani, care s-a ilustrat pina acum in IRL, in echipa condusa de Suzuki.

A scris istorie
Dupa pionierul Satoru Nakajima, Aguri Suzuki a fost cel de-al doilea pilot cu rezultate notabile in Formula 1. El a fost in 1990, la Suzuka, primul pilot nipon care urca pe podium. Dupa retragere si-a infiintat o echipa care sustinea tinerii piloti japonezi, iar ulterior una in Indy Racing League.

 

McLAREN 2 :

Content  

Patru "sageti argintii" din 2007
Cu bani din Japonia, cu sasiuri de la McLaren, cu motoare de la Mercedes si cu Jean Alesi in functia de director. Cam asa arata planurile pentru echipa McLaren junior, echipa care cel mai probabil va sta pe grila de start din 2007. Sediul echipei va fi stabilit in Anglia, la Woking, in fostul sediu al celor de la McLaren, echipa lui Ron Dennis mutindu-se in "McLaren Technology Center". Kumiko, sotia lui Jean Alesi, s-a ocupat personal de atragerea unor investitori japonezi care sa finanteze acest proiect, singura necunoscuta fiind in acest moment numele noii echipe.

 

NIMICA GRAV !

Raikkonen a fost operat la menisc
Pilotul echipei McLaren a renunt at la concediu pentru un pat de spital. Finlandezul a fost operat la sfirsitul saptaminii trecute la genunchi intr-o clinica din Helsinki. Durerile la genunchiul sting devenisera insuportabile si de aceea Kimi Raikkonen (foto) si-a aminat plecarea in concediu, mai ales ca aceasta era singura perioada cind putea fi operat de Aki Hintsa, medicul lotului olimpic al Finlandei, cel care l-a operat in urma cu un an si pe atletul Haile Gebreselassie. Operatia a decurs normal, singura problema pentru Raikkonen fiind acum mersul in cirje. Cel mai probabil, finlandezul va putea urca in cockpit doar in luna ianuarie a anului viitor.

BAHREIN PRIMUL IN 2006.

Marele premiu al Australiei deschide sezonul in formula unu din 1996 , dar pentru a evita  o  inclestare cu Jocurile  Commonwealth  si astfel  marele premiu a fost mutat in aprilie .  Sezonul fiind inchis de Brazilia .

GRAND PRIX
CIRCUIT
DATA
BAHRAIN
Bahrain

12 Martie

MALAYSIA
Sepang

19 Martie

AUSTRALIA
Melbourne

2 Aprilie

SAN MARINO
Imola

23 Aprilie

EUROPA
Nurburgring (Germany)

7 Mai

SPANIA
Barcelona

14 Mai

MONACO
Monte Carlo

28 Mai

GREAT BRITAIN
Silverstone

11 iunie

CANADA
Montreal

25 iunie

UNITED STATES
Indianapolis

2 iulie

FRANTA
Magny Cours

16 iulie

GERMANIA
Hockenheim

 30 iulie

HUNGARIA
Hungaroring

 6 august

TURCIA
Istabbul

27 August

ITALIA
Monza

10 septembrie

BELGIA
Spa-Francorchamps

17 septembrie

JAPONIA
Suzuka

1 ocombrie

CHINA
Shanghai

8 octombrie

BRAZILIA
Sao Paolo

22 octombrie

 

 

REGULAMENTUL PE 2006 S-A SCHIMBAT ,FIA HOTARAND URMATOARELE :


Cauciucuri
Fiecarui pilot i se va permite sa schimbe 7 seturi de cauciucuri pentru vreme ploioasa . Toate pneurile din calificari si curasa trebuie sa fie de aceeasi compozitie . Schimbarea  lor este permisa  oricand.

Formatul calificarilor :
Toate masinile au voie pe circuit. La sfarsitul primelor 15 minute din calificari ultimile masini nu mai au voie pe circuit .Aceastea vor acupa ultimile 5 pozitii pe grile de start ,16-20 in ordinea timpilor.

Timpi pentru urmatoarele 15 masini va fi resetat. La sfarsitul urm. 15min. alte 5 masini parasesc calificarile ,ele ocupand pozitiile 11-15 in ordinea timpilor.

Tmpul pentru masinile ramase in calificari va fi resetat. Pentru ultima parte a calificarilor masinile ramase se vor intrece timp  de 20 de min, cel mai bun timp ocupand pole position. Masinile vor fi sub domeniul organizatorilor imediat dupa terminarea calificarilor si pana la startul cursei. Schimbarea pneurilor si alimentarea nu vor mai fi restrictionate.

Fuel may be added to cars at any time during the first 40 minutes of qualifying and any car eliminated during the first two periods may then be refuelled at any time until the pit lane opens for the race. Teams will be required to fill cars taking part in the final 20-minute period with the amount of fuel with which they intend to start the race. Any fuel used during the 20-minute period may be replaced before the start of the race.

Daca  la califiacari se prezinta 22 de masini vor iesii cate 6+6 masini in sesiunile de calificari ,in ultimele 20min ramanand 10 masini . Daca se vor prezenta 24 de masini vor iesii 6+6 masini in sesiuni ramanad in fnal 12 masini

CIRCUITUL DIN BUCURESTI INCLUS :

CIRCUITUL DIN BUCURESTI A FOST INCLUS DE FIA IN  PROGRAMUL

FEDERATIEI ,PENTRU GAZDUIREA DTM SI GT .FIIND POSIBILA ORGANIZAREA CHIAR A UNUI PREMIU DI GP2 . DIN PACATE PENTRU FORMULA  MAI AVEM DE ASTEPTAT DUPA CUM  A DECLARAT ECLESTONE . CIRCUITUL VA FI DESENAT SI GANDIT IN COLBOARE CU 

PERSONA CARE A CREAT ULTIMILE CIRCUITE DIN F1.

DAR NU ESTE TOTUL CHIAR ASA DE ROZ PENTRU CA CIRCUTUL NU INDEPLINESETE DISTANTA SI LATIMEA

NECESARA CERUTA DE FIA PENTRU ORGANIZAREA DE COMPETITII.

Title

 

Title

 

Title

 

 

 


Copyright (c) 2004 My Company. All rights reserved.

myid@myhost.com