|

LA FURNIZORI SE CAM INCINGE LUPTA .
|
Content
|
'GM-Goodyear' pot incerca formula 1.
|
 |
|
 |
Zvonuri din presa americana sustin ca Genaeral-Motors si Goodyear ar vrea sa incerce formula 1. The Winston-Salem sustine ca colaborarea a fost aprobata si la nivel inalt intre cele doua companii .Cei de la Goodyear ar vrea contracte din 2007-2008.
|
|
|
LISTA PILOTILOR CONFIRMATI PENTRU SEZONUL 2006 .
|
Content
Lista pilotilor confirmati de echipele lor pentru sezonul 2006 de Formula 1,
dupa ce Williams l-a anuntat joi pe germanul Nico Rosberg ca pilot oficial:
Renault - Fernando Alonso (Spania) Giancarlo Fisichella (Italia)
McLaren - Kimi Raikkonen (Finlanda) Juan Pablo Montoya (Columbia)
Ferrari - Michael Schumacher (Germania) Felipe Massa (Brazilia)
Toyota - Jarno Trulli (Italia) Ralf Schumacher (Germania)
Williams - Mark Webber (Australia) Nico Rosberg (Germania) BAR
- Jenson Button (Marea Britanie) Rubens Barrichello (Brazilia) Red
Bull - David Coulthard (Marea Britanie) Christian Klien (Austria) sau
Vitantonio Liuzzi (Italia) BMW (fosta Sauber) - Nick Heidfeld
(Germany)
Urmeaza sa fie confirmat Jacques Villeneuve Midland (fosta
Jordan) - Christijan Albers (Olanda) - neconfirmat Toro Rosso (fosta Minardi) -
Scott Speed (SUA) Liuzzi sau Klien.
|
NOUA ECHIPA IN FORMULA 1
|
Content Imperiul contraataca
A 11-a echipa din Marele Circ este 100% japoneza si va fi
condusa de fosta glorie locala Aguri Suzuki. Honda va furniza motoarele V8,
Bridgestone - pneurile, iar B.A.R. urmeaza sa puna la bataie o serie de sasiuri
modificate. Structura team-ului va fi una minimala. Numai 100 de angajati vor
activa la Leafield
Fostul pilot japonez Aguri Suzuki si-a lansat,
ieri-dimineata, la Tokyo, propria echipa de Formula 1, pe care a inscris-o deja
pentru sezonul urmator al Marelui Circ. Suzuki a depus documentele obligatorii
si a platit cautiunea de 48 de milioane de dolari catre FIA in urma cu o
saptamina, iar acum s-a angajat intr-o cursa contracronometru pentru a pune pe
picioare noua structura a celei de-a 11-a echipe din F1.
Tandem incert Suzuki a refuzat sa nominalizeze tandemul de piloti
titulari pentru 2005. Totusi, se pare ca Takuma Sato va fi unul dintre titulari.
Pentru al doilea loc de titular insa, Suzuki are la indemina optiunile britanice
numite Anthony Davidson si Adam Carroll. Primul, fost pilot de teste
B.A.R.-Honda in ultimii trei ani, poseda trei Grand Prix-uri in palmares, in
timp ce al doilea a incheiat pe locul cinci stagiunea inaugurala de GP2. N-ar fi
exclus insa ca Suzuki sa mizeze pe Kosuke Matsuura, un japonez de 26 de ani,
care s-a ilustrat pina acum in IRL, in echipa condusa de Suzuki.
A
scris istorie Dupa pionierul Satoru Nakajima, Aguri Suzuki a fost cel
de-al doilea pilot cu rezultate notabile in Formula 1. El a fost in 1990, la
Suzuka, primul pilot nipon care urca pe podium. Dupa retragere si-a infiintat o
echipa care sustinea tinerii piloti japonezi, iar ulterior una in Indy Racing
League.
|
McLAREN 2 :
|
Content
Patru "sageti argintii" din 2007 Cu bani din Japonia, cu sasiuri de la
McLaren, cu motoare de la Mercedes si cu Jean Alesi in functia de director. Cam
asa arata planurile pentru echipa McLaren junior, echipa care cel mai probabil
va sta pe grila de start din 2007. Sediul echipei va fi stabilit in Anglia, la
Woking, in fostul sediu al celor de la McLaren, echipa lui Ron Dennis mutindu-se
in "McLaren Technology Center". Kumiko, sotia lui Jean Alesi, s-a ocupat
personal de atragerea unor investitori japonezi care sa finanteze acest proiect,
singura necunoscuta fiind in acest moment numele noii echipe.
|
Raikkonen a fost operat la menisc Pilotul echipei McLaren a renunt at
la concediu pentru un pat de spital. Finlandezul a fost operat la sfirsitul
saptaminii trecute la genunchi intr-o clinica din Helsinki. Durerile la
genunchiul sting devenisera insuportabile si de aceea Kimi Raikkonen (foto) si-a
aminat plecarea in concediu, mai ales ca aceasta era singura perioada cind putea
fi operat de Aki Hintsa, medicul lotului olimpic al Finlandei, cel care l-a
operat in urma cu un an si pe atletul Haile Gebreselassie. Operatia a decurs
normal, singura problema pentru Raikkonen fiind acum mersul in cirje. Cel mai
probabil, finlandezul va putea urca in cockpit doar in luna ianuarie a anului
viitor.
|
Marele premiu al Australiei deschide sezonul in formula unu din 1996 , dar pentru a evita o inclestare cu Jocurile Commonwealth si astfel marele premiu a fost mutat in aprilie . Sezonul fiind inchis de Brazilia .
GRAND PRIX |
CIRCUIT |
DATA |
BAHRAIN |
Bahrain |
|
MALAYSIA |
Sepang |
|
AUSTRALIA |
Melbourne |
|
SAN MARINO |
Imola |
|
EUROPA |
Nurburgring (Germany) |
|
SPANIA |
Barcelona |
|
MONACO |
Monte Carlo |
|
GREAT BRITAIN |
Silverstone |
|
CANADA |
Montreal |
|
UNITED STATES |
Indianapolis |
|
FRANTA |
Magny Cours |
|
GERMANIA |
Hockenheim |
|
HUNGARIA |
Hungaroring |
|
TURCIA |
Istabbul |
|
ITALIA |
Monza |
|
BELGIA |
Spa-Francorchamps |
|
JAPONIA |
Suzuka |
|
CHINA |
Shanghai |
|
BRAZILIA |
Sao Paolo |
|
|
|
REGULAMENTUL PE 2006 S-A SCHIMBAT ,FIA HOTARAND URMATOARELE
:
|
Cauciucuri Fiecarui pilot i se va permite
sa schimbe 7 seturi de cauciucuri pentru vreme ploioasa . Toate pneurile din
calificari si curasa trebuie sa fie de aceeasi compozitie . Schimbarea lor
este permisa oricand.
Formatul calificarilor : Toate
masinile au voie pe circuit. La sfarsitul primelor 15 minute din calificari
ultimile masini nu mai au voie pe circuit .Aceastea vor acupa ultimile 5 pozitii
pe grile de start ,16-20 in ordinea timpilor.
Timpi pentru urmatoarele 15
masini va fi resetat. La sfarsitul urm. 15min. alte 5 masini parasesc
calificarile ,ele ocupand pozitiile 11-15 in ordinea timpilor.
Tmpul
pentru masinile ramase in calificari va fi resetat. Pentru ultima parte a
calificarilor masinile ramase se vor intrece timp de 20 de min, cel mai bun
timp ocupand pole
position. Masinile vor fi sub domeniul organizatorilor imediat dupa terminarea calificarilor si pana la startul cursei.
Schimbarea pneurilor si alimentarea nu vor mai fi restrictionate.
Fuel
may be added to cars at any time during the first 40 minutes of qualifying and
any car eliminated during the first two periods may then be refuelled at any
time until the pit lane opens for the race. Teams will be required to fill cars
taking part in the final 20-minute period with the amount of fuel with which
they intend to start the race. Any fuel used during the 20-minute period may be
replaced before the start of the race.
Daca la califiacari se prezinta
22 de masini vor iesii cate 6+6 masini in sesiunile de calificari ,in ultimele
20min ramanand 10 masini . Daca se vor prezenta 24 de masini vor iesii 6+6
masini in sesiuni ramanad in fnal 12 masini
CIRCUITUL DIN BUCURESTI INCLUS :
|
CIRCUITUL DIN BUCURESTI A FOST INCLUS DE FIA IN PROGRAMUL
FEDERATIEI ,PENTRU GAZDUIREA DTM SI GT .FIIND POSIBILA ORGANIZAREA CHIAR A UNUI PREMIU DI GP2 . DIN PACATE PENTRU FORMULA MAI AVEM DE ASTEPTAT DUPA CUM A DECLARAT ECLESTONE . CIRCUITUL VA FI DESENAT SI GANDIT IN COLBOARE CU
PERSONA CARE A CREAT ULTIMILE CIRCUITE DIN F1.
DAR NU ESTE TOTUL CHIAR ASA DE ROZ PENTRU CA CIRCUTUL NU INDEPLINESETE DISTANTA SI LATIMEA
NECESARA CERUTA DE FIA PENTRU ORGANIZAREA DE COMPETITII.

Copyright (c) 2004 My Company. All rights reserved.
myid@myhost.com
|